JellyPages.com

Sunday, October 4, 2009

Selamat Datang ke Grand Opening Ceremony Blog aku muahahhaahha...

Haha cam nak tegelak pon ade..aku da la tataw pape sal blog tp tetibe nak bukak blog...slame ni adela bace2 blog org tp hampas tak berminat nak buat satu.tp ntahnape ttbe rase nak buat blog lak petang2 y hening ni.hehe.memandangkan pap onez dan zarip da bukak blog make aku pon gak buat kalo rase cam malas je nak update make berkubo la jawabnye blog nih tak lame lg...

Anyway sape2la y membace blog ni make selamat datang la kat cni.pasni korang akan dihidangkan dgn gossip2 liar berite2 terkini (dan y lame) dan y semestinye semua tu tade kene mngene dgn korang muahahah.kalo ade ape lg komenla..

Dan secare tibe2 jugak aku teringat pap dan serte merte juga aku trase y aku da salah letak title la blog ni.tak pe t aku update lain.hehe.patotnye letak pacakna....barula newspaper ckit..haha..okeh kawan2 sampai disini saje utk post pengenalan.calooo...


0 comments: