JellyPages.com

Sunday, April 25, 2010

Physco?Aku?

MySpace
Arghh!Aku phsyco?Kau gile ke?Kau sedar tak ape yang kau cakap ni?Kisah lame datang lagi..Aku pon tak tau kenapa aku suka sangat ingat kisah lama.2006.Dah empat tahun.Tapi berbekas lagi kesan kesakitan tu.Maafkan aku.Sebab kita baru mula nak berbaik semula.Entah kenapa hari ni aku tersebut lagi kisah tu.Aku sebolehnya tak nak ingat.Tapi sekali lagi otak aku yang salah.Dia yang buat aku teringat kisah ni..

Pedih.Sakit.Macam terngiang-ngiang lagi suara mamat tu kat telinga aku.Kalau dia ada depan mata aku masa tu mau da pecah muka dia aku kerjakan.Yang kau pon satu.Cara kau tu salah.Sumpah salah!Sumpah.Memang tak patot.Kau disgrace aku.Menjatuhkan maruah aku.Kau malukan aku.Kau tau tak perkataan ego?Kau dah jatuhkan ego dan maruah aku.Hasilnya?Aku tak bercakap selama seminggu.Aku..Aku yang mulut tak pernah diam ni tak bercakap?Mustahil kan?Tapi itulah yang terjadi percaya atau tidak.Kisah kita ni panjang.Kita macam kucing dengan anjing.Kalau tak bergaduh tak sah.Aku cuba jugak baiki keadaan tu.Kadang-kadang aku beralah jugak.Tapi yang satu ni aku tak dapat nak maafkan.bukan aku tak nak.Tapi macam terlalu baik untuk maafkan satu kesalahan yang membabitkan ego aku.Ahh kau mana tahu.Aku hidup dalam dunia yang enhance ego aku.Aku tak la salahkan masa silam atau environment kehidupan aku.

Susahla nak cakap.Aku rasa selagi aku tak bakar motor atau kereta (should put this kereta word here?yelah kan.. mestila)dia aku tak puas hati.Sebab memang tu yang aku nak buat.Boleh lagi kau nak kata 
"dia sangat baik"
MySpace
WTF?!!!!Ye dia baik.Tak payahlah kau bagitahu aku.Sebab aku memang tak nak tahu pun.Aku suka kawan dengan kau.Kau membantu aku untuk mengenali dunia yang penuh dengan hipokrasi ni.Ahh aku da sejuk dah ni.Tadi aku bukan main panas lagi.Da sejuk ni susah aku nak tulis dah.Dah la.Aku suka kawan dengan kau.Tapi aku tak suka apa yang dah berlaku masa aku tengah teman abang aku pegi pasar kat stadium masa aku part 1 dalam panas terik tu.Ingat.Aku memang berdendam dengan dia.Bukan kau.Aku tak kenal dia.Jangan sampai aku kenal dia.Aku nak kenal dia.Tapi tiada effort ke arah tu.Nasib dia baik.Maaflah kalau rasa aku melampau.Dah.Habis.

4 comments:

tirah watif said...

erk, sabar-sabar

mohamadyasir46 said...

kisah lama.tapi tiba2 dtg.maafla pada individu terbabit.termarah lak.aku memang emo kan.dan phsyco spt y kau kata.

mHarisuddin said...

rilex bro..tenang...besela tuh..
ape2 pon.kite layan PES dulu..hehe..

mohamadyasir46 said...

aik?nak ke.tggu nanti aku dtg.haha.