JellyPages.com

Wednesday, June 30, 2010

Post lucah pertama blog aku..Gambar Ariel Peterporn dan Luna Maya..

Sebenarnya sebolehnya aku tak nak kblog aku ni ada bahan lucah.tapi aku nak jugak cuba post benda-benda lucah cam blog tuttt yang sampai kene band satu malaysia tu.Aku harap follower2 aku tak lari lepas ni.dan harap jugak follower aku tak bertambah terlalu drastik sbb post lucah ni.Takot nanti aku tak sempat nak beramah mesra dengan korang sebab dah ramai sangat.hehe=P

Ok la papepun korang layan jela gambar ni.Aku yakin ni bukan superimpose atau teknik komputer.konpem memang ariel dengan luna...

-
-
-
-
-
-

-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Ariel dan Luna

maafkan kami penunggu gua..

4 comments:

farisazmi said...

sempoi la... kalau cut tari nk letak gmbr pe?

YASIR said...

ha yang tu kite kene piki dulu..haha

Anonymous said...

snanye x phm lgsg ng post nih..
konpius..

YASIR said...

bagus kalau tak faham.anda memang suci!