JellyPages.com

Saturday, January 15, 2011

Februari yang lambat lagi..

Februari..ada orang panggil bulan 2..hari ni 15 January 2011.half month passed.another half to go before february.demm lame lagi kot..harun..camni tak lena tidoqla aku..keadaan memang tak mengizinkan langsong untuk aku.cam siot je..plan aku nak bertukar kepada kuda besi yang lebih sesuai dengan aku yang tinggi lampai macam model, sasa macam malek noor ni mungkin tertangguh.kenapa bulan 2?kalau ikotkan hati 1.1.11 aku da nak kuarkan binatang tu.tapi keadaan tak mengizinkan..yela keja kat Perodua baru 3 bulan lebih..gaji plak minggu depan baru nak berubah =). jadinya loan susah nak lepas..yela ni bukan macam beli moto LC atau RXZ..ni kuda besi 650cc.harga pon lebih mahal dari kereta Perodua..so kena planning baik punya baru tak kantoi..dan halangan paling besar tak lain tak bukan ialah si cicak biru aku (awek aku yang panggil cicak..aku pon tak taw kenapa)..

Sekarang ni aku dalam usaha nak jualla CBR kecik aku tu.kedai da offer harga yang pada aku acceptable.tapi aku nak try jual on my own first.adela aku post dalam mudah.my kat web forum moto pon ada..ramai jugak yang call datang tengok try test pon ade tapi hampeh..so sekarang kena tunggu CBR kecik jalan dulu pastu baru bawak keluar kuda besi baru..owh..termimpi-mimpi..


Btw terima kasih CBR untuk 1 tahun 5 bulan yang bermakna..

0 comments: