JellyPages.com

Wednesday, August 31, 2011

Salam Syawal 1432H

Assalamualaikum wbt..


Comel tak layout baru aku?gurly nak mampos..haha.ade aku kesah??gitu haa mak senah.Template baru ni harap-harap bole bagi aku semangat baru nak menulisla agaknye.Aku tengah training menulis ni sebab nak masuk peraduan esei 25 tahun Majalah Roda-Roda Majalah Motorsikal Terulung Di Malaysia..kalau menang dapat Kawasaki VN II.Aku tak minat pon motor tu tapi kalau dapat buat diconvertkan menjadi duit..hehe.Sekian lama tak menulis dah hampir 2 bulan sejak post emo terakhir aku bulan June dulu.


Hari ni aku tak emo.Sekarang kan bulan Syawal nak bermaafan mane boleh emo.aku ikhlas mintak maaf.Tapi kalau dibalas dengan selamat hari raya je tanpa perkataan maaf mungkin aku patut menilai kembali orang tersebut.Samada dia memang macam tu atau dia memang sengaja tidak mahu mention perkataan maaf tu..eh teremo jugak ke?haaaa kau semputtt...


BTW, berita terbaru adalah aku bakal menamatkan zaman bujang tak lama lagi iaitu pada 1st October 2011.wahh sekejapnye masa berlalu..gelojoh  mak nak kawen.Maknanya Syawal kali ni adalah Syawal terakhir aku sebagai orang bujang!Hmm..entah.tahun ni raya terasa hambar.lebih hambar dari tahun lepas walaupun tahun lepas dah terasa kosong.Tahun ni semakin terasa kosong.Mungkin perasaan aku saja atau mungkin jugak orang lain pun menjadi punca aku rasa raya ni kosong. Apepun biarkan keadaan menjadi demikian.kita ada hidup yang perlu diteruskan.So pada sesiapa yang membaca ni dijemput hadir ditempat kejadian ye..



Cukup besar ke?Kecik kot.tapi korang mesti nampak kan?kalau tak nampak ada 3 kali Jumaat je lagi sebelum..sebelum Jumaat yang ke 4.Tempatnye korang referla peta harta karun tu.Tak pun gunala teknologi terkini.Henpon zaman sekarang kan canggih manggih ade GPS gmap bagai..search aje Bukit Bandaraya.Dekat dengan Taman Pertanian Seri Alam Bukit Cerakah (betol ke?).Haha.Selamat mencari.

Dan kisahnye tentang life pulak running as usual.Kerja terasa ok sikit.mungkin dah dapat adapt slow2 dengan nature of the job.dan aku dah confirm pon (meaning layak dapat incentive!yahoooo!!!!!).Next target lepas kawen insyaAllah nak beli motor.Walapun terasa macam kehendak tapi sebenarnya perlu memandangkan aku nak pindah Shah Alam tahun depan.

Dan begitulah kisahnya..jumpe lagi next entry..da...

0 comments: